آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

۵ پلاگین وردپرس برای بهبود ارتباط با خوانندگان و اعضای خود


ارسال‌: 125
شروع کننده موضوع
(@ehsan-ebrahimi)
Estimable Member
عضو شده: 9 سال قبل

یک وبلاگ نویس یا مدیر سایت هنگامی که زمانی را برای پاسخ دادن به
سؤالات بازدیدکننده ها ،بحث کردن در نظرات یا ارتباط ۲ جانبه و فعال با خواننده ها می گذارد همیشه باعث بازگشت مجدد
بازدیدکننده ها می شود .

اگر وفاداری بازدیدکننده ها برای شما مهم باشد، شما باید از تمام توان
خود برای حل مشکلات آنها مایه بگذارید ، به سؤالاتشون پاسخ بدید ،در قبال کامنت ها
و پیغام هایشان مسؤلیت داشته باشید و به آنها اجازه بدهید از سایت شما بتوانند با
شما ارتباط برقرار کنند .

در اینجا به معرفی چند پلاگین عالی وردپرس که با راه های مختلف به شما
توانایی ارتباط با خوانندهایتان را میدهد می پردازیم(ساده کردن روند ارتباطات و
پاسخ دادن بعضی از سؤالات در صورت نیاز )

۱
.
پلاگین FAQ Builder

FAQ Builder پلاگینی برای وردپرس است که به شما امکان ساختن یک صفحه
FAQ یا پرسشگان برای کاربران خود می دهد .

بعد از اینکه این پلاگین را نصب کردید ،شما قادر خواهید بود آن را در
هر صفحه ای اضافه کنید.می توانید با استفاده از اینترفیس این پلاگین سؤالاتی را
اضافه کنید ،به سؤالاتی که از طرف کاربران مطرح شده پاسخ دهید و پرسشگان خودتان را
برای دسترسی راحت تر سازماندهی کنید .همچنین قابلیت اضافه کردن امکان جستجو برای
کاربران در میان سؤالات FAQ نیز وجود
دارد.

۲
. Google Chat Badge

Google’s chat badge یک ابزار
فوق العاده است که به شما اجازه می دهد با بازدیدکننده های خودتان با استفاده از
گوگل تاک چت کنید .

اگر شما اکانت Gtalk داشته
باشید ، می توانید یک کد custom بسازید و
در وبلاگ خود قرار دهید .این ابزار یک پنچره چت برای بازدیدکننده های شما خواهد ساخت
، و اگر شما در گوگل تاک حاضر باشید بازدیدکننده های شما می توانند با شما از طریق
وبلاگ خودتان چت کنند.

۳
.
پلاگین click2call

با استفاده از پلاگین click2call
plugin
بازدیدکنندگان می توانند از وب سایت شما مستقیم با شما تماس بگیرند
.شما می توانید با تغییر در کد این پلاگین طراحی اینترفیسش را نیزشخصی سازی کنید.

شما همچنین می توانید با دانلود Kermit تنظیم کنید که تماس ها به Voicmail شما
فرستاده شود .هم اکنون این پلاگین فقط برای کاربران آمریکایی و اینگلیسی قابل
استفاده است .

۴
.
تیکت پشتیبانی

اگر شما یک سایت بزرگ با help فعال و
فروم پشتیبانی دارید تیکت پشتیبانی برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است
.

این گونه پلاگین ها به شما اجازه پیگیری پرسشهای پشتیبانی و پاسخ داده
به آنها به طریقی مؤثر و سازمان یافته می دهد .Support
Tickets
پلاگینی چند زبانه است که به بازدیدکنندگان شما امکان ساختن تیکت می
دهد .این پلاگین با استفاده ازپلاگین Contact Form 7 امکان
پاسخ دادن به سؤالات فنی کاربران را برای شما فراهم می کند.

۵
. Wordpress-to-Lead

Wordpress-to-Lead برای وبلاگ نویس ها یا کسب و کارهایی که می خواهند ارتباط با مشتری
های خودشان را در وبلاگ وردپرسی خود مدیریت کنند استفاده می شود .این پلاگین ایمیل
های ارسالی قسمت ارتباط با ما را در داده های CRM شما
ذخیره می کرده و شما می توانید مشتری ها و داده های آنها را به راحتی مدیریت کنید
.

اشتراک: